Wednesday, December 31, 2008

new year resolution

New year….tahun baru…kenapa kita rasa teruja bila tiba tahun baru??sebab ada bonus,naik gaji???mayb jugak la one of the reason kita suka new year ni..aku jugak salah sorg dari golongan yg suka dengan new year ni..gaji naik,dapat bonus…wawawawa…..every year aku akan ke luar untuk celebrate new year…tahun ni,aku rasa macam tak de mood plak…sebelum ni aku ada post blog pasal anak aku baru meninggal..mayb sbb itu aku tak de mood kot…plan nak dok umah jer, layan DVD sebanyak yang mungkin sambil makan coklate…aku rasa itu dah cukup kot…best gak..ajak orang yang tersayang dating umah,lepak kat umah jer….makan coklate…hahahah…

AZAM….bercakap pasl azam tok tahu baru ni…errmmmm…byk ni…hahha…pertama sekali aku nak further study…ambik second degree aku tok melayak kan aku menjadi arkitek yang berdaftar ngan Lembaga Arkitek Malaysia (LAM)…skarang ni aku macam arkitek yang tak dikenali..hahah…1st degree aku ni tak cukup…hahahah…sedih kan…belajar bagai nak rak,tapi tak leh nak daftar ngan LAM…tapi aku seronok jadi arkitek…walaupun arkitek ni bukan cita2 aku dari kecik…tapi aku jenis yang layan and strive for the best…bukan nak belagak, aku top 4 designer tok batch aku and aku graduated top 8 tok keseluruhan…..aku rasa bangga lah jugak sbb aku memang tak minat tok jadi arkitek ni…hahahah….macam poyo je kan…hahah…tak pe lah….biar lah….hahahahahahhahaha…..

Aku rasa tu je lah benda and azam aku tahun depan…arap2 aku dapat tempat kat mana2 U kat Malaysia..sedih gak ah tahun ni plan mmg nak g further study kat UK…tapi keadaan tak mengizinkan…tapi aku tak mudah nak putus asa….hahaha….

Oklah lah malas dah nak menaip ni..tgh berkabung tok anak buah aku..AL-FATIHAH…

P/S: hasil keje aku time study dulu..Bachelor of Design (Architecture)







3 comments:

Anonymous said...

hey hey..
happy new year...

well.. it's gud that u have ur own resolutions for the new year. harap u'll succeed in whatever u wish for this year. as for me, i tak pernah reti nk letak azam tahun baru.. hahah :P i dont know y, tp that's me.

neway, god bless u k.

Arch World said...

hahha....tak tau lagi dapat ke tak..hahah...azam je tu...anyway..happy new year to u too...

fIcK a.k.a kaka said...

HYE BRO~
HAPPY NEW YR....