Monday, December 29, 2008

YEAR END 2008!!!

Tinggal satu hari je lagi nak tahun baru..tahun 2009…aku still tak tau nak buat apa..azam baru pun tak terfikir plak…perasaan aku bercampur baur..suka duka tahun 2008 banyak mengajar aku erti kehidupan sebenar…alhamdulliah,azam aku tahun 2008 hampir semua tercapai….just niat aku nak further study kat UK terbantut…bukan sebab aku tak berusaha tok dapat kan,tapi keadaan aku yang tak mengizinkan…

Dalam org nak bergembira menjelang tahun baru,family aku ditimpa musibah….anak bingsu cousin aku meninggal pagi tadi..baru 4 bulan…aku tak penah cium lagi baby tu…mmg sedih bila piker balik..aku kesian ngan cousin aku tu…aku rapat ngan dia..tapi nak buat macam mana,bukan rezeki dia tok jagi baby tu…

Apa pun,mari kita sedekahkan AL-Fatihah untuk anak buah aku ni…AL-FATIHAH.

No comments: